Mε καθυστέρηση δύο ετών παραδόθηκαν την Παρασκευή οι επεκτάσεις του μετρό προς Περιστέρι και Ανθούπολη, σηματοδοτώντας την λειτουργία των επεκτάσεων του μετρό νέας γενιάς. Mε τους νέους σταθμούς ο δήμος Περιστερίου, που είναι ο μεγαλύτερος δήμος της Αθήνας θα διαθέτει συνολικά τρεις σταθμούς (Άγιος Αντώνιος, Περιστέρι, Ανθούπολη) που θα εξυπηρετούν 75.000 επιβάτες. Υπολογίζεται ότι οι κάτοικοι του δήμου θα μπορούν να φτάνουν με τους συρμούς του μετρό σε μισή ώρα στο Ελληνικό και σε δέκα λεπτά στο Σύνταγμα, όταν με το αυτοκίνητο χρειάζονταν 45 λεπτά.
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.trelokouneli.gr/ti-allazei-me-tous-neous-stathmous-metro-se-peristeri-kai-anthoupolh/
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.trelokouneli.gr/ti-allazei-me-tous-neous-stathmous-metro-se-peristeri-kai-anthoupolh/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.