Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ κήρυξε 4ωρη στάση εργασίας στην ΕΡΤ, για...
αύριο Πέμπτη 4 Απριλίου.
Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ:
Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/04/blog-post_8529.html
αύριο Πέμπτη 4 Απριλίου.
Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ:
Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/04/blog-post_8529.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.