Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Νέα στάση εργασίας στην ΕΡΤ

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ κήρυξε 4ωρη στάση εργασίας στην ΕΡΤ, για...

αύριο Πέμπτη 4 Απριλίου.

Διαβάστε την επίσημη ανακοίνωση της ΕΣΗΕΑ:







Περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/04/blog-post_8529.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.