Κυριακή 28 Απριλίου 2013

Πανηγυρική πρόκριση για τον Ολυμπιακό

Πανηγυρικά στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος προκρίθηκε ο Ολυμπιακός. Οι Πειραιώτες επικράτησαν με 2-1 του Πανθρακικό και σε συνδυασμό με τη νίκη τους με 6-2 στο "Γ. Καραϊσκάκης" πήραν το... εισιτήριο που τους οδηγεί στο ΟΑΚ, όπου θα αντιμετωπίσουν την 11η Μαίου τον Αστέρα Τρίπολης.





ΠΗΓΗ: www.redder.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.