Δευτέρα 8 Απριλίου 2013

Βόλεϊ γυναικών: Πρωταθλητής ο Ολυμπιακός

Με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο στέφθηκε πρωταθλήτρια Ελλάδας η ομάδα βόλεϊ γυναικών.

Οι ερυθρόλευκες με εκπληκτική ανατροπή στην σειρά των τελικών (έχαναν με 2-0 νίκες από την κανονική περίοδο) και με την τρίτη συνεχόμενη νίκη (δεύτερη εκτός έδρας) επί της ΑΕΚ με 3-1 σετ, πανηγύρισαν μέσα στη Νέα Φιλαδέλφειας το πρώτο πρωτάθλημα στην ιστορία της Α1 Γυναικών.

Τα σετ: 21-25, 25-20, 24-26, 20-25





ΠΗΓΗ: olympiacos-blog.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.