Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

Παραδίδονται δύο νέοι σταθμοί του Μετρό, το Σάββατο

Στην κυκλοφορία δίνονται το Σάββατο οι δύο νέοι σταθμοί του μετρό σε...

Περιστέρι και Ανθούπολη, ενώ τα εγκαίνια αναμένονται να γίνουν αύριο. Ταυτόχρονα, ανακοινώνεται από τον ΟΑΣΑ ότι, με την έναρξη λειτουργίας των σταθμών αυτών, θα εφαρμοστούν τροποποιήσεις στο δίκτυο λεωφορειακών γραμμών της περιοχής.







ΠΗΓΗ: planet-greece.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.