Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Νέα κόντρα Κεδίκογλου - ΣΥΡΙΖΑ για το ευρώ

Νέα κόντρα ξέσπασε σήμερα μεταξύ το κυβερνητικού εκπροσώπου, Σίμου Κεδίκογλου και του ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή δηλώσεις στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι το νόμισμα δεν είναι φετίχ...

«H Ελλάδα είναι φετίχ. Και κάνουμε αυτό που πρέπει για την πατρίδα μας, το καλύτερο που μπορούμε και αυτό που χρειάζεται η πατρίδα μας, σε αυτήν τη δύσκολη φάση», δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος.








Διαβάστε περισσότερα στο http://planet-greece.blogspot.com/2013/04/blog-post_1407.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.