Κατηγορούν την κυβέρνηση για ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης
Η υπογραφή ΣΣΕ, οι ιδιωτικοποιήσεις των δημόσιων υποδομών και η άρση της επίταξης των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς και των ναυτεργατών, συζητήθηκαν σήμερα κατά την κοινή σύσκεψη εκπροσώπων συνδικάτων στις μεταφορές, στα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς κατήγγειλαν την κυβέρνηση για «ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης οδηγώντας προέδρους σωματείων και συνδικαλιστικά στελέχη στα δικαστήρια».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/513756/dimosia-mesa-metaforas-me-fthino-eisitirio-theloun-oi-ergazomenoi-sta-mmm/
Η υπογραφή ΣΣΕ, οι ιδιωτικοποιήσεις των δημόσιων υποδομών και η άρση της επίταξης των εργαζομένων στα μέσα σταθερής τροχιάς και των ναυτεργατών, συζητήθηκαν σήμερα κατά την κοινή σύσκεψη εκπροσώπων συνδικάτων στις μεταφορές, στα γραφεία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών.
Οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στα μέσα μεταφοράς κατήγγειλαν την κυβέρνηση για «ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής δράσης οδηγώντας προέδρους σωματείων και συνδικαλιστικά στελέχη στα δικαστήρια».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/513756/dimosia-mesa-metaforas-me-fthino-eisitirio-theloun-oi-ergazomenoi-sta-mmm/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.