Τρίτη 2 Απριλίου 2013

Με προσφυγή στο ΣτΕ για το χαράτσι απειλούν οι δικηγόροι της Αθήνας


Προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας προανήγγειλε ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών (ΔΣΑ), σε περίπτωση που η κυβέρνηση διατηρήσει τελικά την είσπραξη του τέλους ακινήτων μέσω της ΔΕΗ και το 2013 με πράξη νομοθετικού περιεχομένου και παρακάμπτοντας τη Βουλή.

Ο πρόεδρος του ΔΣΑ Γιάννης Αδαμόπουλος αναφέρει ότι, «αν η κυβέρνηση προχωρήσει τελικά σε έκδοση πράξης νομοθετικού περιεχομένου για την παράταση της επιβολής και για το 2013 του «χαρατσιού» που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ, ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών, ανταποκρινόμενος στον κατά νόμο θεσμικό του ρόλο (άρθρο 199 του Κώδικα περί Δικηγόρων), θα προσφύγει άμεσα ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, υπερασπιζόμενος τα συνταγματικώς και διεθνώς κατοχυρωμένα δικαιώματα όλων των Ελλήνων πολιτών, όπως ιστορικά πράττει μέχρι σήμερα».






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/me-prosfugi-sto-ste-gia-to-charatsi-apeiloun-oi-dikhgoroi-ths-athinas/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.