Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

"Δεν ήμασταν όπως έπρεπε..."

Για χαμένη ευκαιρία μίλησε στους ποδοσφαιριστές του ο Έβαλντ Λίνεν, όσον αφορά το παιχνίδι με τον Λεβαδειακό. Ο Γερμανός τεχνικός τόνισε στους κιτρινόμαυρους ότι δεν έμεινε ικανοποιημένος από την εμφάνισή τους, εξέφρασε παράπονα για την απόδοση των επιθετικών, ενώ αναφέρθηκε και στις αποφάσεις του Βοσκάκη.







Διαβάστε αναλυτικά στο aek365.com
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.