Νέα απεργία αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών στην κρατική ραδιοτηλεόραση από... τις έξι τα ξημερώματα του Σαββάτου έως τις έξι τα ξημερώματα της Δευτέρας 8 Απριλίου.
Ζητεί μεταξύ άλλων να καταβληθούν τα δεδουλευμένα για τις αργίες και να μην εφαρμοστεί το ενιαίο μισθολόγιο στους δημοσιογράφους.
Καταγγέλλει επίσης χειραγώγηση και απαξίωση του ενημερωτικού χαρακτήρα της ΕΡΤ.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/04/48_1415.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.