Σάββατο 6 Απριλίου 2013

Νέα 48ωρη απεργία των δημοσιογράφων της ΕΡΤ



Νέα απεργία αποφάσισε το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών στην κρατική ραδιοτηλεόραση από... τις έξι τα ξημερώματα του Σαββάτου έως τις έξι τα ξημερώματα της Δευτέρας 8 Απριλίου.

Ζητεί μεταξύ άλλων να καταβληθούν τα δεδουλευμένα για τις αργίες και να μην εφαρμοστεί το ενιαίο μισθολόγιο στους δημοσιογράφους.

Καταγγέλλει επίσης χειραγώγηση και απαξίωση του ενημερωτικού χαρακτήρα της ΕΡΤ.







ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/04/48_1415.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.