Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Α1 μπάσκετ: Ολυμπιακός- Ρέθυμνο 88-73

Το Ρέθυμνο δημιούργησε πολλά προβλήματα στον Ολυμπιακό για περίπου 35 λεπτά, ξεφεύγοντας μάλιστα και με 10 πόντους (51-61), αλλά οι ερυθρόλευκοι, σοβάρεψαν και με ένα σερί 14-0 στο τέλος πέρασαν μπροστά και πήραν τελικά τη νίκη με 88-73.

Ο Ολυμπιακός κατάφερε έτσι να φτάσει στην 21η του νίκη σε 22 αγώνες στο πρωτάθλημα της Α1 και μάλιστα να ξεφύγει στη βαθμολογία μετά και τη χθεσινή ήττα του Παναθηναϊκού από τον Πανιώνιο.









Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/04/88-73.html#

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.