Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Νέος διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΤ ο Γκίκας Μάναλης

Μετά την παραίτηση του Νίκου Σίμου από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, τη σκυτάλη παίρνει ο Γκίκας Μάναλης, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και η Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/neos-dieuthunon-sumboulos-ths-ert-o-gkikas-manalhs/







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.