Μετά την παραίτηση του Νίκου Σίμου από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΤ, τη σκυτάλη παίρνει ο Γκίκας Μάναλης, σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσαν η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και η Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/neos-dieuthunon-sumboulos-ths-ert-o-gkikas-manalhs/
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/neos-dieuthunon-sumboulos-ths-ert-o-gkikas-manalhs/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.