Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

Η τηλεόραση, το «Παρά Πέντε» και η ταινία που ετοιμάζει

Ο Γιώργος Καπουτζίδης μίλησε στο περιοδικό Τηλεθεατής για τα τηλεοπτικά δρώμενα αλλά και τα νέα επαγγελματικά του σχέδια.

Ο Γιώργος Καπουτζίδης αναφέρθηκε στην συνέχεια της μαγειρικής εκπομπής την οποία παρουσιάζει στο Mega: «Συνεχίζονται τα γυρίσματα στην “Παρέα στη κουζίνα, κάθε μέρα” καθώς η εκπομπή κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχιστεί και μετά το Πάσχα. Αποκτώ χρήσιμες γνώσεις για την διατροφή και την υγεία. Φυσικά, έμαθα να μαγειρεύω στους φίλους μου» εξήγησε, ενώ αποκάλυψε σχετικά με την ταινία που γράφει για τον κινηματογράφο:








Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/03/blog-post_2784.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.