Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Κάρολ: «Χάρη στον ΟΦΗ έπαιξα Τσάμπιονς Λιγκ...»



Ιδιαίτερο χαρακτήρισε το αυριανό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την πρώην ομάδα του, τον ΟΦΗ, ο Ρόι Κάρολ, ο οποίος ζήτησε νίκες και καλό θέαμα για τις επόμενα παιχνίδια μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Αναλυτικά όσα είπε στη Nova:

 Ο έμπειρος τερματοφύλακας αναφέρθηκε και στην επιστροφή του στο Ηράκλειο, όπου ήταν ο πρώτος εν Ελλάδι σταθμός στην καριέρα του, πριν υπερασπιστεί την εστία των «ερυθρόλευκων».







Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/157129/xari-ston-ofi-epaiksa-tsampions-ligk

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.