Ιδιαίτερο χαρακτήρισε το αυριανό παιχνίδι του Ολυμπιακού με την πρώην ομάδα του, τον ΟΦΗ, ο Ρόι Κάρολ, ο οποίος ζήτησε νίκες και καλό θέαμα για τις επόμενα παιχνίδια μέχρι το τέλος της χρονιάς.
Αναλυτικά όσα είπε στη Nova:
Ο έμπειρος τερματοφύλακας αναφέρθηκε και στην επιστροφή του στο Ηράκλειο, όπου ήταν ο πρώτος εν Ελλάδι σταθμός στην καριέρα του, πριν υπερασπιστεί την εστία των «ερυθρόλευκων».
Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/157129/xari-ston-ofi-epaiksa-tsampions-ligk

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.