Παρασκευή 1 Μαρτίου 2013

Θρίαμβος για τους Νέους του Ολυμπιακού!



Η ομάδα Νέων του Ολυμπιακού ξεπέρασε το εμπόδιο της Άντερλεχτ και προκρίθηκε στους «8» του NextGen Series!

Βήμα-βήμα η ομάδα Κ20 του Ολυμπιακού προχωράει προς τα υψηλά πατώματα της Ευρώπης! Το βράδυ της Πέμπτης οι νεαροί άσοι του Μπερντ Στορκ έγραψαν ιστορία, ξεπερνώντας το εμπόδιο της Άντερλεχτ, την οποία κέρδισαν με 2-1 και προκρίθηκαν από τη φάση των «16», στα προημιτελικά του NextGen Series!

Με εξαιρετική απόδοση, υπό το βλέμμα του Προέδρου του Ολυμπιακού κ. Βαγγέλη Μαρινάκη, αλλά και περίπου 10.000 φίλων της ομάδας μας, οι «ερυθρόλευκοι» έδειξαν ότι έχουν ακόμη πολλά να δώσουν στον σύλλογό μας και δικαίως έχουν φέρει τον κόσμο στο πλευρό τους!









Διαβάστε περισσότερα στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/02/8-nextgen-series-20-20-2-1.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.