Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

«Κατάπιε» την Εφές ο Παναθηναϊκός, 75-62!

Παναθηναϊκός από τα παλιά! Με μεγάλη εμφάνιση έλιωσε 75-62 την Εφές στο "καυτό" ΟΑΚΑ και έφτασε στο 6-3 στο Top-16 της Ευρωλίγκα. Στο τελευταίο σουτ έχασε το +15! Μόνο μία ήττα είχαν ως τώρα οι Τούρκοι.





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/157167/etsi-pao-londino

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.