Σάββατο 23 Μαρτίου 2013

Άσχημη εμφάνιση και βαριά ήττα για την Εθνική, 3-1 από τη Βοσνία

Εκτός τόπου και χρόνου οι διεθνείς και ο Σάντος στη Ζένιτσα. Η Εθνική έφαγε τρία γκολ (3-1) από το ...μεγαθήριο που λέγεται Βοσνία και πρέπει να ξεχάσει την πρωτιά και την απευθείας πρόκριση στο Μουντιάλ. Το γκολ ο Γκέκας στα χασομέρια.







Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/160875/tria-mpalakia-kathontan-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.