Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Νικήτρια ξανά η Ρεάλ επί της Μπαρτσελόνα με 2-1

Η Ρεάλ πήρε τον αέρα της Μπάρτσα! Παρότι ο Μουρίνιο ξεκούρασε παίκτες, νίκησε 2-1 στο "Μπερναμπέου" για την Primera, μετά την πρόκριση στο Κύπελλο. Ο Ράμος το γκολ της νίκης (82΄). Μπενζεμά (6΄), Μέσι (18΄) τα άλλα. Δεν δόθηκε πέναλτι στην Μπάρτσα στο 93΄.






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/157278/vamos-me-ramos-binteo

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.