Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Νίκησε στο ντέρμπι ο ΠΑΟΚ, 2-0 τον Παναθηναϊκό

Ο ΠΑΟΚ, με γκολ Καμαρά (58΄ με σπόντα Μαρίνου) και Βούκιτς (81΄), νίκησε 2-0 στην Τούμπα τον Παναθηναϊκό που έπαιξε με 10 από το 39΄ (αποβολή Σο). Στο -1 από τον Αστέρα ο Δικέφαλος, εκτός πλέι-οφ τώρα το τριφύλλι.





Αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/159975/petakse-o-aetos-itan-kai-kamarotos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.