Πρόσκληση έλαβαν ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος και ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης από τον Αντώνη Σαμαρά, να παρακαθίσουν την Τρίτη στο γεύμα εργασίας με τον πρόεδρο της Γαλλίας Φρανσουά Ολάντ στο Μέγαρο Μαξίμου.
Τον γάλλο Πρόεδρο θα υποδεχθεί ο Πρωθυπουργός στο αεροδρόμιο, όπως και κατά την επίσκεψη της γερμανίδας Καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ, ενώ μετά τις επίσημες συζητήσεις και το γεύμα εργασίας που θα πραγματοποιηθούν στο Μαξίμου, ο Φρανσουά Ολάντ θα μεταβεί στο Προεδρικό Μέγαρο όπου θα τον υποδεχθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Κατόπιν, θα έχει συνάντηση με Έλληνες και Γάλλους επιχειρηματίες στο ξενοδοχείο «Χίλτον».
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/49102/Benizelos-kai-Koubelis-sto-geuma-ergasias-Samara---Olant
Τον γάλλο Πρόεδρο θα υποδεχθεί ο Πρωθυπουργός στο αεροδρόμιο, όπως και κατά την επίσκεψη της γερμανίδας Καγκελαρίου Ανγκελα Μέρκελ, ενώ μετά τις επίσημες συζητήσεις και το γεύμα εργασίας που θα πραγματοποιηθούν στο Μαξίμου, ο Φρανσουά Ολάντ θα μεταβεί στο Προεδρικό Μέγαρο όπου θα τον υποδεχθεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κάρολος Παπούλιας.
Κατόπιν, θα έχει συνάντηση με Έλληνες και Γάλλους επιχειρηματίες στο ξενοδοχείο «Χίλτον».
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/49102/Benizelos-kai-Koubelis-sto-geuma-ergasias-Samara---Olant

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.