«Η δήλωση του αναπληρωτή Υπουργού Υγείας ότι δε χρειάζεται να παίρνουν οι ασφαλισμένες γυναίκες «διπλά» το επίδομα τοκετού είναι απαράδεκτη, διότι τις ενοχοποιεί περίπου ως κλέφτρες. Δεν πρόκειται για διπλό επίδομα, αλλά για την απαίτηση να καλυφθεί από το κράτος η διπλή ανάγκη τόσο των δαπανών της γέννας, όσο και μιας πρώτης, ελάχιστης οικονομικής στήριξης των νέων ζευγαριών που ένα μέρος της κάλυπτε το επίδομα τοκετού», αναφέρει το ΚΚΕ σε ανακοίνωσή του.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/aparadekta-ta-peri-diplou-epidomatos-toketou/
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/aparadekta-ta-peri-diplou-epidomatos-toketou/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.