Νέες απολύσεις από το Δημόσιο παραδέχθηκε εμμέσως πλην σαφώς ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας όταν δήλωνε «δεν μιλήσαμε για απολύσεις προς το παρόν».
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες κατά τη χθεσινή σύσκεψη του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης υπό την προεδρία του Αντώνη Σαμαρά, δόθηκε το πράσινο φως για την αποχώρηση των πλεοναζόντων από τα υπουργεία Εργασίας, Δικαιοσύνης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Μακεδονίας-Θράκης.
Ελάχιστοι πιστεύουν πως η κυβέρνηση θα πείσει την τρόικα -η οποία εμμένει στις θέσεις της για απολύσεις - και πως η πολιτική των μετατάξεων μπορεί να καλύψει όλο το «πλεονάζον» προσωπικό του Δημοσίου μετά την αναδιάρθρωση και τις καταργήσεις οργανισμών.
Εξάλλου, το ίδιο το καθεστώς της διαθεσιμότητας θεωρείται ο προθάλαμος της απόλυσης, ενώ η ανεργία, σύμφωνα με το ΚΕΠΕ αναμένεται να φθάσει τα 2.300.000 άτομα
Σε ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ θεωρεί ότι «οι νέες απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο είναι προ των πυλών».
Σημειώνει ότι «οι νέοι οργανισμοί υπουργείων που είδαν το φως της δημοσιότητας περιλαμβάνουν περικοπές σε δομές άνω του 50% και μείωση θέσεων εργασίας έως και 30%.
Από την πλευρά του, ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «πρόχειρες, αυθαίρετες, αντιεπιστημονικές διαδικασίες», που δεν συνιστούν διοικητική μεταρρύθμιση.
ΑΔΕΔΥ και ΣΥΡΙΖΑ εκτιμούν πως οι απολύσεις για φέτος (Δημόσιο) θα φθάσουν τις 25.000!
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/48967/ADEDU-Xiliades-apoluseis-para-tis-diabebaioseis
Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες κατά τη χθεσινή σύσκεψη του Κυβερνητικού Συμβουλίου Μεταρρύθμισης υπό την προεδρία του Αντώνη Σαμαρά, δόθηκε το πράσινο φως για την αποχώρηση των πλεοναζόντων από τα υπουργεία Εργασίας, Δικαιοσύνης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Μακεδονίας-Θράκης.
Ελάχιστοι πιστεύουν πως η κυβέρνηση θα πείσει την τρόικα -η οποία εμμένει στις θέσεις της για απολύσεις - και πως η πολιτική των μετατάξεων μπορεί να καλύψει όλο το «πλεονάζον» προσωπικό του Δημοσίου μετά την αναδιάρθρωση και τις καταργήσεις οργανισμών.
Εξάλλου, το ίδιο το καθεστώς της διαθεσιμότητας θεωρείται ο προθάλαμος της απόλυσης, ενώ η ανεργία, σύμφωνα με το ΚΕΠΕ αναμένεται να φθάσει τα 2.300.000 άτομα
Σε ανακοίνωσή της η ΑΔΕΔΥ θεωρεί ότι «οι νέες απολύσεις εργαζομένων στο Δημόσιο είναι προ των πυλών».
Σημειώνει ότι «οι νέοι οργανισμοί υπουργείων που είδαν το φως της δημοσιότητας περιλαμβάνουν περικοπές σε δομές άνω του 50% και μείωση θέσεων εργασίας έως και 30%.
Από την πλευρά του, ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «πρόχειρες, αυθαίρετες, αντιεπιστημονικές διαδικασίες», που δεν συνιστούν διοικητική μεταρρύθμιση.
ΑΔΕΔΥ και ΣΥΡΙΖΑ εκτιμούν πως οι απολύσεις για φέτος (Δημόσιο) θα φθάσουν τις 25.000!
Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/48967/ADEDU-Xiliades-apoluseis-para-tis-diabebaioseis

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.