Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Το ΚΚΕ καταγγέλλει την «άγρια επίθεση κατά των αγροτών»

Αυστηρή ανακοίνωση του κόμματος μετά τα επεισόδια στη Νίκαια

Για «αυταρχικό παροξυσμό» κατηγορεί την κυβέρνηση το ΚΚΕ, το οποίο καταγγέλλει την επέμβαση των ΜΑΤ εναντίον αγροτών στο μπλόκο της Νίκαιας, στη Λάρισα.







Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/490193/to-kke-kataggellei-tin-agria-epithesi-kata-ton-agroton/






Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.