Συνεχίζονται οι κινητοποιήσεις
Απεργούν την Τρίτη οι εργαζόμενοι στο χώρο του Τύπου και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ενώ θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από το κτίριο της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20) και πορεία προς το υπουργείο Εργασίας.
Ειδικότερα, με απόφαση της ΕΣΗΕΑ θα πραγματοποιηθεί 24ωρη απεργία από τις 6 το πρωί της Τρίτης, 19 Φεβρουαρίου έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης, 20 Φεβρουαρίου.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/media/arthro/490914/apergia-se-ola-ta-mme-tin-triti/
Απεργούν την Τρίτη οι εργαζόμενοι στο χώρο του Τύπου και των μέσων μαζικής ενημέρωσης, ενώ θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από το κτίριο της ΕΣΗΕΑ (Ακαδημίας 20) και πορεία προς το υπουργείο Εργασίας.
Ειδικότερα, με απόφαση της ΕΣΗΕΑ θα πραγματοποιηθεί 24ωρη απεργία από τις 6 το πρωί της Τρίτης, 19 Φεβρουαρίου έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης, 20 Φεβρουαρίου.
Περισσότερα στο http://www.newsbeast.gr/media/arthro/490914/apergia-se-ola-ta-mme-tin-triti/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.