Ο Ολυμπιακός άφησε πίσω την ήττα στον επεισοδιακό τελικό με τον Παναθηναϊκό και πήρε τεράστιο "διπλό" στο Top-16 της Ευρωλίγκα. Νίκησε 87-82 την Κίμκι στο κάστρο της και της έσπασε αήττητο σερί 20 εντός έδρας αγώνων!Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.