Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

Μεγάλο «διπλό» του Ολυμπιακού στην έδρα της Κίμκι (82-87)

Ο Ολυμπιακός άφησε πίσω την ήττα στον επεισοδιακό τελικό με τον Παναθηναϊκό και πήρε τεράστιο "διπλό" στο Top-16 της Ευρωλίγκα. Νίκησε 87-82 την Κίμκι στο κάστρο της και της έσπασε αήττητο σερί 20 εντός έδρας αγώνων!





Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.