Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2013

Σε 24ωρη απεργία τα Μέσα Ενημέρωσης στις 19/2

Σε 24ωρη απεργία από τις 6 το πρωί της Τρίτης 19 Φεβρουαρίου έως τις 6 το πρωί της Τετάρτης προχωράει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ)...
σε όλα τα Μέσα Ενημέρωσης, μία μέρα πριν την απεργία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.

Οι εργαζόμενοι διεκδικούν:

-Την υπογραφή και προστασία των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας και την υποχρεωτική εφαρμογή τους σε όλα τα ΜΜΕ.









Διαβάστε περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/02/24-192.html







Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.