Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

Ολυμπιακός: Πέρασε άνετα από τα Πηγάδια, 2-0 τη Ξάνθη

Ο Ολυμπιακός μπορεί την Πέμπτη να έχασε από την Λεβάντε, όμως σήμερα με πειστική εμφάνιση νίκησε άνετα 2-0 στην Ξάνθη. Μασάντο και Τζιμπούρ τα γκολ, πολλά τα χαμένα τετ α τετ.






Διαβάστε αναλυτικά στο http://www.sportdog.gr/article/155090/me-alla-dyo-kai-pigaine-stoys-16

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.