Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Σταματάει η διάθεση του Playstation 2 στην Ιαπωνία


Ήρθε το τέλος της πιο επιτυχημένης παιχνιδοκοσνόλας όλων των εποχών...
Ήρθε η στιγμή του αποχαιρετισμού για την παιχνιδοκοσνόλα με τις περισσότερες πωλήσεις, σε παγκόσμιο επίπεδο, όλων των εποχών. Η Sony σταματά τη διάθεση του στην Ιαπωνία μετά από 13 χρόνια παρουσίας στα σπίτια εκατομμυρίων μικρών και μεγάλων.

Οι πωλήσεις του κατάφεραν να ξεπεράσουν τις 150 εκατομμύρια συσκευές, με την πρώτη εμφάνιση του να γίνεται στην Ιαπωνία στις 4 Μαρτίου του 2000. Με αυτές τις επιδώσεις, το Playstation 2 κατάφερε να ξεπεράσει ακόμα και την τεράστια επιτυχία του πρώτου μοντέλου, που επίσης είχε στιγματίσει μία ολόκληρη γενιά.







Διαβάστε περισσότερα στο http://24wro.blogspot.gr/2013/01/o-playstation.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.