Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Επεσε τουρκικό F-16


Ένα τουρκικό F-16 έπεσε πριν από λίγο στο Ντιγιαρμπακίρ της Τουρκίας όπως μεταδίδει το CNNTürk.Το μαχητικό αεροσκάφος ξέφυγε...
από το διάδρομο κατά τη διάρκεια της απογείωσης.





ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/f-16.html
Φωτό από:  fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.