Ένα τουρκικό F-16 έπεσε πριν από λίγο στο Ντιγιαρμπακίρ της Τουρκίας όπως μεταδίδει το CNNTürk.Το μαχητικό αεροσκάφος ξέφυγε...
από το διάδρομο κατά τη διάρκεια της απογείωσης.
ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/f-16.html
Φωτό από: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.