Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Και την Κυριακή χωρίς Μετρό

Χωρίς Μετρό θα είναι και αύριο Κυριακή η πρωτεύουσα, για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα, λόγω της νέας απεργίας που αποφάσισε σήμερα το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας του.






Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.