Χωρίς Μετρό θα είναι και αύριο Κυριακή η πρωτεύουσα, για τέταρτη συνεχόμενη ημέρα, λόγω της νέας απεργίας που αποφάσισε σήμερα το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας του.
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr
Διαβάστε περισσότερα στο fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.