Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Χωρίς μετρό την Πέμπτη





Απεργούν όλη τη μέρα οι εργαζόμενοι

Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, λόγω της απεργίας που
προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.







Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.