
Απεργούν όλη τη μέρα οι εργαζόμενοι
Ταλαιπωρία περιμένει το επιβατικό κοινό την Πέμπτη 17 Ιανουαρίου, λόγω της απεργίας που
προκήρυξε το Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών από την έναρξη της βάρδιας και μέχρι τη λήξη της.
Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.