Η κατάληψη των γραφείων της Δημοκρατικής Αριστεράς, όπως και άλλες ανάλογες, «είναι απαράδεκτη, αντιδημοκρατική και καταδικαστέα» αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο διευθυντής των γραφείων της ΔΗΜΑΡ, Χρήστος Μαυροκεφαλίδης.
Ο κ. Μαυροκεφαλίδης προσθέτει επίσης ότι η ΔΗΜΑΡ δεν θα καταθέσει μήνυση.
Περισσότερα στο http://newpost.gr/post/181763/dimar-antidimokratiki-kai-katadikastea-i-katalipsi/
Ο κ. Μαυροκεφαλίδης προσθέτει επίσης ότι η ΔΗΜΑΡ δεν θα καταθέσει μήνυση.
Περισσότερα στο http://newpost.gr/post/181763/dimar-antidimokratiki-kai-katadikastea-i-katalipsi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.