Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

ΔΗΜΑΡ: Αντιδημοκρατική και καταδικαστέα η κατάληψη

Η κατάληψη των γραφείων της Δημοκρατικής Αριστεράς, όπως και άλλες ανάλογες, «είναι απαράδεκτη, αντιδημοκρατική και καταδικαστέα» αναφέρει σε γραπτή δήλωσή του ο διευθυντής των γραφείων της ΔΗΜΑΡ, Χρήστος Μαυροκεφαλίδης.

Ο κ. Μαυροκεφαλίδης προσθέτει επίσης ότι η ΔΗΜΑΡ δεν θα καταθέσει μήνυση.






Περισσότερα στο http://newpost.gr/post/181763/dimar-antidimokratiki-kai-katadikastea-i-katalipsi/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.