Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2013

ΕΝ ΜΕΣΩ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑΣ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Την Τρίτη ανοίγουν τα σχολεία μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων...
και της Πρωτοχρονιάς.

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, τα μαθήματα στα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε περιοχές της Δυτικής Μακεδονίας θα αρχίσουν αργότερα.

Συγκεκριμένα, με απόφαση των δημάρχων, τα σχολεία στο Αμύνταιο και στη Φλώρινα θα ξεκινήσουν στις 9πμ και στα Γρεβενά στις 9.30πμ





ΠΗΓΗ: http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/blog-post_3180.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.