«Ακραία και αντιδημοκρατική» χαρακτήρισε ο Πρόεδρος της ΓΣΕΕ Γιάννης Παναγόπουλος, την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει σε επιστράτευση των εργαζομένων των ΜΜΜ, μιλώντας στον Real Fm,ενώ κάλεσε ...
την κυβέρνηση σε διάλογο.
«Οι εργαζόμενοι που επιστρατεύτηκαν είναι κάτω από τη δαμόκλειο σπάθη μιας ακραίας και αντιδημοκρατικής επιλογής της κυβέρνησης», δήλωσε ο κ. Παναγόπουλος, και πρόσθεσε ότι «δεν είχαν άλλο περιθώριο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2017.html
την κυβέρνηση σε διάλογο.
«Οι εργαζόμενοι που επιστρατεύτηκαν είναι κάτω από τη δαμόκλειο σπάθη μιας ακραίας και αντιδημοκρατικής επιλογής της κυβέρνησης», δήλωσε ο κ. Παναγόπουλος, και πρόσθεσε ότι «δεν είχαν άλλο περιθώριο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/blog-post_2017.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.