Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Υπερψηφίστηκε από τα κόμματα της συγκυβέρνησης το Πολυνομοσχέδιο

Με 166 ψήφους υπέρ, 123 εναντίον, και 1 "παρών" υπερψηφίστηκε "κατά πλειοψηφία" από την κυβερνητική πλειοψηφία (Νέα Δημοκρατία - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ) το πολυνομοσχέδιο του υπουργείο Οικονομικών με το οποίο επικυρώνονται οι επτά πράξεις νομοθετικού περιεχομένου και σειρά άλλων διατάξεων. Παρόντες ήταν 290 βουλευτέςΣημειώνεται πως από τη ΔΗΜΑΡ καταψηφίστηκε το άρθρο 35 για τα εργασιακά το οποίο τελικά εγκρίθηκε με 151 ΝΑΙ, 136 ΟΧΙ και 3 "Παρών".
ΣΥΡΙΖΑ, Ανεξάρτητοι Έλληνες, Χρυσή Αυγή και ΚΚΕ καταψήφισαν.





Διαβάστε περισσότερα στο http://topontiki.gr/article/47263/Uperpsifistike-apo-ta-kommata-tis-sugkubernisis-to-Polunomosxedio





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.