Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2013

Βαγγέλης Γερμανός: «∆ε λύνεται το πρόβληµα επειδή πήραµε κάποια φράγκα»

Ο γνωστός τραγουδοποιός τονίζει, µιλώντας Στο ΧΩΝΙ, ότι δε γίνεται να ζεις συνέχεια µε δανείκα και εύχεται το 2013 να αποτινάξουµε δεκανίκια δάνεια.

«Τι πάει να πει κόµµα; Πιο συµπαγές πράγµα είναι µια ποδοσφαιρική οµάδα. Τουλάχιστον, το ποδόσφαιρο έχει ένα ενδιαφέρον. Στην πολιτική τα πράγµατα µοιάζουν στηµένα παιχνίδια», λέει ο Βαγγέλης Γερµανός και δηλώνει πως κατανοεί την αδιαφορία του κόσµου για «αυτό το πολιτικό τουρλουµπούκι», καθώς -όπως διαπιστώνει- οι πολιτικοί «έχουν καταντήσει πιο ηθοποιοί κι από τους ηθοποιούς».

Απευθυνόµενος στους πολιτικούς αρχηγούς που στηρίζουν την κυβέρνηση, τονίζει: «δάσκαλε που δίδασκες και νόµο δεν εκράτεις» και υπογραµµίζει πως δεν αρκούν «νοµοθετήµατα, λόγια και µπούρδες για να πάρουν τον κόσµο µαζί τους», καθώς ο κόσµος έχει µια αίσθηση απαξίας και αδικίας από «τύπους χορτάτους από κοµπίνες…».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΓΕΡΜΑΝΟΥ Στο ΧΩΝΙ - κυκλοφορεί εκτάκτως Σάββατο λόγω της αργίας των Θεοφανείων, όπως όλα τα κυριακάτικα φύλλα





ΠΗΓΗ: http://www.toxwni.gr/xoni-apokleistika/item/679-baggelis-germanos-∆e-linetai-to-probliµa-epeidi-piraµe-kapoia-fragka

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.