Επίσκεψη στην Αθήνα θα πραγματοποιήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, στις 18 Φεβρουαρίου, ο Πρόεδρος της Γαλλικής Δημοκρατίας Φρανσουά Ολάντ, ανταποκρινόμενος σε σχετική πρόσκληση, που του απηύθυνε ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς κατά την έκτακτη σύνοδο κορυφής του περασμένου Νοεμβρίου.
Ο κ. Ολάντ θα έλθει στην Ελλάδα μετά το ταξίδι του στην Ινδία στα μέσα Φεβρουαρίου.
ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/478186/erhetai-stin-athina-o-olad-/
Ο κ. Ολάντ θα έλθει στην Ελλάδα μετά το ταξίδι του στην Ινδία στα μέσα Φεβρουαρίου.
ΠΗΓΗ: http://www.newsbeast.gr/politiki/arthro/478186/erhetai-stin-athina-o-olad-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.