Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Τσαρτσαρής: "Θα παίξουμε και για τον Μήτσο"!

Ο Κώστας Τσαρτσαρής σε δηλώσεις του στο site της Ευρωλίγκα για το ματς με την Άλμπα Βερολίνου στάθηκε φυσικά στην απουσία του Δημήτρη Διαμαντίδη, τονίζοντας πως "θα πρέπει οι υπόλοιποι να βγούμε μπροστά και να καλύψουμε το κενό".





Διαβάστε περισσότερα στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.