Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Παπαδημούλης: «Θα κάνουμε πρόταση για εξεταστική για το μνημόνιο»

«Είναι αυτονόητο ότι πρέπει να συσταθεί εξεταστική επιτροπή για να ερευνήσει πως φτάσαμε στο μνημόνιο και αυτή την πρωτοβουλία θα την αναλάβουμε», τόνισε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, Δημήτρης Παπαδημούλης.

Ακόμα, μιλώντας στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, στον Real fm, πρόσθεσε ότι αυτό είχε υποσχεθεί προεκλογικά και ο Αντώνης Σαμαράς.






Διαβάστε περισσότερα στο http://www.foxblog.gr/παπαδημούλης-θα-κάνουμε-πρόταση-για/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.