Πέμπτη 10 Ιανουαρίου 2013

Νιώθεις Ολυμπιακός; Μένεις!

Μήνυμα με συγκεκριμένους αποδέκτες έστειλε ο Βαγγέλης Μαρινάκης στην κοπή της πίτας. "Όσοι αντιλαμβάνονται το μεγαλείο του Ολυμπιακού, θα μείνουν", είπε για τις ανανεώσεις των συμβολαίων.

Εντάξει, καλές οι ευχές και τα χρόνια πολλά, αλλά ο πρόεδρος του Ολυμπιακού δεν έμεινε μόνο σε αυτά στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας σήμερα στου Ρέντη.

Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έστειλε μηνύματα με συγκεκριμένους αποδέκτες αναφερόμενος στις ανανεώσεις των συμβολαίων.

"Όσοι καταλαβαίνουν το μεγαλείο του Ολυμπιακού θα μείνουν στην ομάδα", είπε και τόνισε ότι δεν θα πρέπει να παίζουν ρόλο τα λεφτά! Ποιους εννοούσε, άραγε;





Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/article/148291/osoi-katalabainoyn-megaleio-tha-meinoyn

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.