Κυριακή 13 Ιανουαρίου 2013

Προσφυγή της ΑΔΕΔΥ στο Συμβούλιο Επικρατείας για το Μνημόνιο

Η ΑΔΕΔΥ προσέφυγε στο Συμβούλιο της Επικρατείας και ζητάει να κριθούν αντισυνταγματικά, αντίθετα στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ), τη Συνθήκη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα, τον Χάρτη Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, τον Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Χάρτη, την ευρωπαϊκή και ελληνική νομοθεσία, το Μνημόνιο ΙΙΙ (Ν. 4093/2012), τέσσερεις Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου (ΠΝΠ) και δύο εγκύκλιοι του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με τις οποίες τέθηκαν σε διαθεσιμότητα και αυτοδίκαιη αργία δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ παράλληλα καταργήθηκαν θέσεις εργασίας στον δημόσιο τομέα.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.trelokouneli.gr/prosfugi-ths-adedu-sto-sumboulio-epikrateias-gia-to-mnhmonio/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.