Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2013

Ολάντ: ΄΄Ο λαός στην Ελλάδα υποφέρει΄΄

"Μας έλεγαν ότι η Ελλάδα θα βγει από την Ευρωζώνη, μα επιτέλους διασώθηκε και παραμένει στο ευρώ", είπε ο Φρανσουά Ολάντ, μιλώντας...
στο διπλωματικό σώμα της χώρας του. Ο Γάλλος ηγέτης συνέχισε, λέγοντας ότι "ναι μεν ο λαός υποφέρει από τις πολιτικές λιτότητας, αλλά η εμπιστοσύνη επανήλθε".





ΠΗΓΗ: fimotro.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.