Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Βγήκε από το νοσοκομείο η Χίλαρι Κλίντον


Άγνωστο το πού κατευθύνθηκε

Η Αμερικανίδα ΥΠΕΞ Χίλαρι Κλίντον μεταφέρθηκε με αυτοκίνητο από το Πρεσβυτεριανό νοσοκομείο της Νέας Υόρκης σήμερα, συνοδευόμενη από τον σύζυγό της Μπιλ, την κόρη της Τσέλσι και μία βοηθό της, αναφέρουν δημοσιογράφοι και φωτογράφοι παρόντες στο σημείο.

Οι τέσσερίς τους εγκατέλειψαν το κτήριο του νοσοκομείου και επιβιβάσθηκαν στο ίδιο αυτοκίνητο, το οποίο απομακρύνθηκε αμέσως.



Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.