Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2013

Δικαίωση δανειολήπτριας ιατρού στα Χανιά

Εκτός από τους γιατρούς με υπέρογκες καταθέσεις, οι οποίοι μάλιστα το τελευταίο διάστημα έχουν τεθεί στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ, υπάρχουν και γιατροί που βρίσκονται στην αντίπερα όχθη και είναι υπερχρεωμένοι καθώς ο μισθός τους δεν επαρκεί για να πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους.

Μια τέτοια περίπτωση αποκαλύφτηκε με την απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων με την οποία δικαιώνεται γυναίκα γιατρός του ΠΑΓΝΗ που ζήτησε ρύθμιση για χρέη προς τις τράπεζες η οποία τελικά επετεύχθη με «κούρεμα» των δανείων της κατά 64%.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης όπου προσέφυγε η δανειολήπτρια ζητώντας την συνδρομή της, η οποία ΄Ενωση τόσο στην Εξωδικαστική διαδικασία (με τους οικονομολόγους της) της παρείχε την πρέπουσα καθοδήγηση, αλλά και στο δικαστικό κομμάτι με τον συνεργαζόμενο δικηγόρο των Χανίων κ.Γιώργο Βροντάκη , κατάφερε να ρυθμίσει την οφειλή της,πληρώνοντας μέρος αυτής, μα προπάντων να πετύχει την διαγραφή των 49.500 Ευρώ.







Διαβάστε περισσότερα στο http://www.toxwni.gr/ellada/item/838-dikaiosi-daneioliptrias-iatrou-sta-xania

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.