Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Μέχρι την επόμενη Τρίτη συνεχίζουν οι απεργοί

Σαν πρόκληση εξέλαβαν συνδικαλιστές και εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην επιστράτευση των απεργών στο μετρό, προκειμένου να επιτύχει τη λήξη της...
απεργίας και απάντησαν με επαναλαμβανόμενες 24ωρες απεργίες που θα διαρκέσουν μέχρι την επόμενη Τρίτη 29 Ιανουαρίου.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://fimotro.blogspot.gr/2013/01/mex.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.