Η Μ
αίρη Συνατσάκη είναι ένα από τα πιο φρέσκα πρόσωπα της ελληνικής τηλεόρασης. Πως βαθμολογεί όμως η ίδια η παρουσιάστρια τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις;«Δεν μου αρέσουν γενικά καθόλου οι βαθμοί, με αγχώνουν! Δεν μπορώ να με βαθμολογήσω, αλλά όταν με βλέπω σε ότι κι αν παρουσιάζω στην τηλεόραση, κάνω παρατηρήσεις και θέλω να αλλάξω κάποια πράγματα. Είμαι ο πιο αυστηρός κριτής του εαυτού μου και θέλω τον χρόνο μου για να βγάλω συμπεράσματα», δήλωσε, χαρακτηριστικά, σε πρόσφατη συνέντευξή της στο περιοδικό «Glam» η αγαπημένη παρουσιάστρια.
ΠΗΓΗ: http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2013/01/blog-post_4627.html
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.