Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2013

Ήττα του Ολυμπιακού στο "Παλάου Μπλαουγκράνα" από τη Μπαρτσελόνα με 76-68

Ο Ολυμπιακός πήγε να κοιμίσει την Μπαρτσελόνα αλλά άργησε να ξυπνήσει ο ίδιος. Τελικά έχασε 68-76 στο "Παλάου Μπλαουγκράνα", χωρίς ποτέ να φτάσει σε απόσταση βολής...






Διαβάστε αναλυτικά στο www.sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.