Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2013

Κατεβάζουν ρολά αύριο οι γιατροί


Διαμαρτύρονται για τις συνεχείς περικοπές στους μισθούς τους...
Χωρίς γιατρούς θα μείνει αύριο όλη η Ελλάδα εξαιτίας της απεργίας που κήρυξε ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος.

Ιδιώτες, νοσοκομειακοί γιατροί και όσοι απασχολούνται στα ασφαλιστικά ταμεία θα απέχουν από τα καθήκοντά τους σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τις συνεχείς περικοπές στους μισθούς τους και τη γενικότερη υποβάθμιση της δημόσιας υγείας.

Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος διεκδικεί την ενίσχυση της δημόσιας περίθαλψης των πολιτών και τη στήριξη των μονάδων υγείας του ΕΣΥ αλλά και των ιδιωτών γιατρών.










Διαβάστε περισσότερα στο www.newsbeast.gr

Πηγή: 24wro.blogspot.gr










































Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.