Δευτέρα 7 Ιανουαρίου 2013

Ολυμπιακός- Βέροια 3-0 με αποκάλυψη τον Πίνο για τους ΄΄ερυθρόλευκους΄΄

Με τον Πίνο στην πρώτη του εμφάνιση να... "πασάρει" σε Μήτρογλου - Πάντελιτς και τον Τζιμπούρ να πετυχαίνει ένα ακόμα γκολ ο Ολυμπιακός νίκησε με 3-0 τη Βέροια και μπήκε με το δεξί στις υποχρεώσεις του για τη νέα χρονιά.

Με τον Ολυμπιακό του δευτέρου ημιχρόνου να δείχνει πολύ καλή εικόνα και τον Πίνο να... «ξεσηκώνει» την εξέδρα, οι παίκτες του Λεονάρντο Ζαρντίμ επικράτησαν 3-0 της Βέροιας για την 16η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας. Ο Μήτρογλου (54’) έβαλε το πρώτο γκολ του αγώνα και της χρονιάς, μετά από ασίστ του Κολομβιανού, ο Τζιμπούρ (86’) έκανε το 2-0 με πέναλτι, ενώ και πάλι ο Πίνο «έφτιαξε» τρίτο γκολ στον Πάντελιτς.





Διαβάστε αναλυτικά στο http://olympiacos-blog.blogspot.com/2013/01/3-0.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.