Μέχρι
τα μέσα Φεβρουαρίου το αργότερο θα έχουν μετακινηθεί σε άλλες θέσεις του Δημοσίου όλοι οι υπάλληλοι που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα διαβεβαίωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Αντώνης Μανιτάκης, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντησή του με τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, Ευάγγελο Βενιζέλο.Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, ο Αντ. Μανιτάκης ενημέρωσε τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για την πορεία της Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.foxblog.gr/μανιτάκης-έως-τα-μέσα-φεβρουαρίου-οι-μ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.